onsdag, desember 1, 2021

Coca-Cola parkerer juletraileren

Må lese

Mer klimagasser i atmosfæren i 2020 enn noen gang før

Karbondioksid, metan og lystgass ble målt til rekordhøye nivåer i atmosfæren over Norge også i 2020.

Guadalupe Maravilla presenteres i en stor utstilling på Henie Onstad

Guadalupe Maravilla har nettopp blitt utnevnt til mottager av Lise Wilhelmsen Art Award og blir for første...

Vipps varsler Black Friday sin død

Vi ser endringer i folks handlemønster som tilsier at 2021 kan vise seg å bli siste år...
Michael Breines Oredamhttp://www.f7.no
Berømt skihopper og operasanger

«Holidays are coming»-traileren reiser normalt landet rundt i førjulstiden. I år sørger koronapandemien for at den blir stående i garasjen.

Coca-Cola markerer i stedet 100-årsjubileet for selskapets julekampanjer på andre måter.

Les: Donald Trump nekter å dra

I 1995 ble Coca-Cola sin klassiske julefilm, «Holidays are coming», sendt for første gang. Siden da har reklamen med den lysende traileren og det ikoniske lydsporet vært et sikkert tegn på at julen nærmer seg. De siste årene har det blitt en populær tradisjon at den selvsamme traileren reiser på Norges-turné, for å lyse opp den mørkeste tiden av året. I fjor reiste den fra Tromsø til Oslo – i år blir den imidlertid stående i garasjen.

Ikke forsvarlig med juleturné

Markedssjef i Coca-Cola Norge, Pål Strutz, forteller at det er unntaksåret 2020 som får følger for den populære juletraileren.

– Juletrailerens Norges-turné har blitt en populær tradisjon. Enkelte år kontakter folk oss allerede i oktober for å be om at den skal besøke deres hjemsted, det synes vi er veldig hyggelig. I år må imidlertid juletraileren bli stående i garasjen. Vi følger selvfølgelig myndighetenes korona-retningslinjer, men vi håper at vi neste år igjen kan la den lysende traileren – og nissen som jo for så vidt også er i risikogruppen – besøke alle som gleder seg til det, fortsetter Pål Strutz.

100-årsjubileum for Coca-Colas julefeiring

Selv om turneen til juletraileren avlyses, vil Coca-Cola markere høytiden grundig – slik selskapet har gjort gjennom 100 år.

– Julen er svært viktig for Coca-Cola, i år er det faktisk 100 år siden vi for første gang brukte våre kampanjer til å feire denne høytiden. Det markerer vi på flere måter, blant annet på flaskene våre, gjennom en julekalender som er åpen for alle, og ikke minst – en ny, episk julefilm der vi forteller om hvordan den aller beste gaven man kan gi til sine nære er seg selv og sin egen tid, avslutter markedssjef i Coca-Cola Norge, Pål Strutz.

Den Oscar-vinnende regissøren Taika Waititi har regissert den nye, hjertevarmende julefilmen for Coca-Cola

- Advertisement -

Siste nytt

Mer klimagasser i atmosfæren i 2020 enn noen gang før

Karbondioksid, metan og lystgass ble målt til rekordhøye nivåer i atmosfæren over Norge også i 2020.

Guadalupe Maravilla presenteres i en stor utstilling på Henie Onstad

Guadalupe Maravilla har nettopp blitt utnevnt til mottager av Lise Wilhelmsen Art Award og blir for første gang presentert i en soloutstilling...

Vipps varsler Black Friday sin død

Vi ser endringer i folks handlemønster som tilsier at 2021 kan vise seg å bli siste år med Black Friday som fenomen,...

Det lengste stedsnavnet i verden har 85 bokstaver

Innbyggerne i Mamungkukumpurangkuntjunya-bakken i Australia trenger litt tålmodighet med å lære å stave navnet på hjembyen deres. Hver...

Videoautomater tar fullstendig av

Det er lenge siden vi satt på en skjerm og fulgte store firkanter bevege seg sakte fra en side til en annen...

More Articles Like This