Nå kommer brunosten i ny hipp design ved hjelp av Moods of Norway, samtidig lanserer Moods of Norway ny kolleksjon av det de kaller hverdagsklær med henvisning til nettopp den designen de har gjort sammen med Tine.

I en pressemelding skriver Tine at: «Etter mer enn 150 år på matbordet fortjener brunosten å bli gjort litt ekstra stas på».

«Moods of Norway har imponert oss over mange år, med sin hyllest til det norske. Både gjennom røtter og fokus har de mange sammenfallende verdier med Tine. Derfor gleder vi oss veldig over samarbeidet og har store forventninger» sier markedsdirektør Kathrine Mo.

maxresdefault

«Bruken av tradisjonelle norske ikoner i moderne og aktuell design på en ny og leken måte er det som har gitt oss vår spesielle plass i moteverdenen, og nå har Tine latt oss få lov til å leke med et av de største norske ikonene, brunosten. Det står det respekt av», sier Simen Staalnacke i Moods of Norway.

last ned