Ronaldo og Pogba bruker rå forbrukermakt

0
843
(foto: youtube)

Tirsdag fikk den sukkerinnholdige koffeindrikken til Coca Cola kjenne på Cristiano Ronaldos misnøye. På onsdag var det Heinekens tur.

Da superstjerna Cristiano Ronaldo skulle kaste glans over presserommet før kampen mot Ungarn (scoret selvfølgelig to mål), var det noe på bordet som irriterte ham.

Les: Kriser endrer språket vårt

Drikk heller vann, folkens.

Giganten Coca Cola har sprøytet inn milloner av euro i EM-turneringen, med et enkelt grep ble selskapet fjernet fra kamera – med oppfordringen til hele verden om heller å drikke vann.

Etter at Frankrike hadde sendt erkerivalen Tyskland i dusjen med 1-0 tap, var det Paul Pogbas tur til å reagere på drikkevarene som strategisk var plassert mot kameraene for å fange assosiasjoner til superstjernene.

Les på Popidol: Full fest for Haaland og Manchester City-spiller

Cola´ene fikk stå, mens Heineken ble henvist til en plassering ute av syne. For Pogba er alkohol helt uaktuelt. Selv om dette var en non-alcoholic Heineken, måtte flaska vike.

Vi tipper det ble rimelig hektisk møtevirksomhet med sponsorene etter disse ublide møtene med fotballstjernene. Forbrukermakten er rimelig stor når det kommer til disse to gutta.

Les på Sporten: Gamleklubben vil fiske tilbake Ashley Young

tabola

No posts to display